کتاب های نسل جدید برای یادگیری زبان انگلیسی و مکالمه کاربردی زبان
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کتاب زبان و یادگیری زبان انگلیسی با یکدیگر ارتباط نزدیک دارند، زیرا موجب شده است که زبان آموزان بسیاری به مطالعه و کسب دانش در این زمینه بپردازند و بتوانند خودشان با کلاس های آموزشی زبان بیاموزند که با کلیک بر https://dialolanguage.com/english-speaking-class/  می توانید بیشتر بدانید. اگر موفق به یادگیری این موارد شوید، صحبت کردن و درک مکالمات با افراد بومی بسیار ساده تر خواهد بود. اگرچه این نوع زبانی نیست که احتمالا در مقاله علمی از آن استفاده کنید، اما برای شما بسیار مهم است و زبان عامیانه محسوب می گردد که زبان انگلیسی بخش اعظمی از یادگیری شما در کلاس صورت می گیرد.

هر روز بنویسید و نوشتن رایتینگ را تمرین کنید، یکی از توصیه های رایج در کلاس های زبان انگلیسی می باشد که در کتاب های زبانی که تهیه می کنید موضوعات مختلفی برای بحث و انشا نویسی درباره آن ها وجود دارد که می توانید با انجام تمرینات منحصر به فرد و مشاهده گزارش عملکرد خود بهتر متوجه آن شوید.

نوشتن یک روش عالی برای استفاده از واژگان جدید و گرفتن ایده های جدید در مورد گرامر یا دستور زبان است. هر روز با استفاده از کلمات و دستور زبان جدیدی که آموخته اید، چیزی بنویسید و این تمرین را ادامه دهید. حتی اگر فقط چند جمله باشد، بسیار مهم است که به انجام این کار عادت کنید و این تمرینات همچنین یک روش خوب برای مقایسه پیشرفت شما در هنگام بهبود دانش خود در مورد زبان انگلیسی است که اگر به دوستانی که مایل اند مکالمه انگلیسی را بیاموزند یا معلمی دسترسی دارید، می توانید از آن ها بخواهید که به نوشتار شما نگاه کنند و برخی از نشانگرها را برای شما نشان دهند که موثر تر واقع گردد.

آن چه را که می خواهید یاد بگیرید با معلم و راهنمای خود درمیان بگذارید و درباره بخش های مختلف کتاب گفتگو کنید تا بتوانید منظور نویسنده و طراحان را بهتر متوجه شوید. اگر زبان انگلیسی را در یک آموزشگاه زبان یاد می گیرید و یا دروس خصوصی می گیرید، ممکن است همیشه آنچه را که می خواهید یاد بگیرید و پیشرفت شما یکنواخت باشد. با این وجود ممکن است دشوار باشد که دقیقا معلم شما آنچه را که می خواهید بیاموزید بداند، مگر اینکه به آن ها بگویید هدف از تمرینات شما چه چیزی است تا دوره شما بهتر طراحی گردد. برای مثال اگر فکر می کنید که آن ها به شما بیش از حد تمرینات نوشتن ارائه می دهند و نیاز به مکالمه بیشتر دارید، پس باید با آن ها این مسئله را در میان بگذارید تا آموزش به شکل بهتری انجام گردد.

اشتباهات خود را به خاطر بسپارید و بدانید که شما اشتباه خواهید کرد و این کاملا طبیعی می باشد و همه زبان آموزان در یادگیری با آن مواجه شده اند. این احتمال وجود دارد که شما به صورت مکرر همان اشتباهات را انجام دهید. دفعه دیگر که توسط یک معلم جملات شما مورد تصحیح قرار گرفت، چه این کتبی باشد و چه به صورت شفاهی و در جلسه کلاس لازم است اشتباهات خود را یادداشت کنید.

شاید شما فراموش کرده باشید که چه زمانی از مقاله صحیح استفاده کنید یا دستور زبان گذشته ساده و گذشته کامل را با هم مخلوط کرده اید به عبارت دیگر نیاز به مرور نکات ارائه شده در سر فصل کلاس های زبان خود خواهید داشت. به این نکته توجه داشته باشید و روی اشتباهات خود تمرین کنید تا شکل صحیح را کم کم به خاطر بسپارید.

واقع بین باشید و میزان زمان مطالعه خود را در نظر بگیرید که آیا 2 ساعت در روز کافی می باشد یا اینکه تنها 30 دقیقه مطالعه مفید بهتر خواهد بود. این بسیار شایع است که زبان آموزان می خواهند زبان انگلیسی خود را با سرعت غیرواقعی بهتر کنند. اهداف خود را تعیین کنید اما بر اساس برنامه آموزشی و تمرینات خود تلاش کنید تا نتیجه آن به تدریج حاصل گردد. یادگیری و استفاده صحیح از آنچه به شما آموزش داده می شود می تواند موجب افزایش انگیزه شما نیز گردد و به پیشرفتتان کمک کند.

شما می توانید تنها با حضور در چند جلسه کلاس در طول چند هفته به کلاس قادر به صحبت کردن روان و کاملا طبیعی به زبان انگلیسی باشید، در صورتی که تلاش کنید، زیرا لازم است در خارج از کلاس نیز تمرینات مناسب را انجام دهید و سطح زبان خود را بهتر نمایید.





:: برچسب‌ها: کتاب های نسل جدید برای یادگیری زبان انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: