نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر

و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:

    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم:

محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.

برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.

  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.

  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.

سخن پایانی:

اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: سنگبری اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

آموزشگاه زبان برتر یکی از بهترین موسسات آموزشی بوده و زبان های مختلف را به صورت آنلاین به افراد آموزش می دهد. آموزشگاه زبان برتر با تشکیل کلاس های آنلاین، امکان شرکت در جلسات غیر حضوری را برای زبان آموزان فراهم می کند و در نتیجه افرادی که نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، می توانند از خدمات ویژه کلاس های آنلاین بهره مند شوند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یکی از مهمترین زبان های دنیا بوده و یادگیری آن اهمیت زیادی دارد. زبان انگلیسی از زبان های بین المللی بوده و در حال حاضر بسیاری از افراد در حال یادگیری این زبان به صورت آنلاین هستند.

زبان آموزان این امکان را دارند که در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی، مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. این دوره های آنلاین، به افراد کمک می کند تا مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی خود را به بهترین شکل تقویت کنند. بعضی از دوره های آنلاین زبان انگلیسی، به صورت تخصصی برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی است و افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند، می توانند بعد از مدتی به مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوند. موسسه زبان برتر علاوه بر تدریس حرفه ایی مکالمه، تمام نکات گرامری را نیز به صورت آنلاین به افراد آموزش می دهد.

دیدن فیلم و سریال یکی از بهترین روش ها برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی در کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی می باشد. افراد می توانند در کلاس های آنلاین، از طریق دیدن فیلم یا گوش دادن به فایل های صوتی، لغات و اصطلاحات زیادی یاد بگیرند. در حقیقت دیدن سریال و فیلم یکی از پر بازده ترین روش ها برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی بوده و انگیزه افراد را برای یادگیری تا حد زیادی افزایش می دهد.

آموزش آنلاین زبان فرانسه

زبان فرانسه یکی از زبان های جذاب برای یادگیری است و بسیاری از افراد به دلایلی از جمله مهاجرت در حال یادگیری این زبان هستند.

افراد می توانند با ثبت نام در کلاس های آنلاین زبان فرانسه، این زبان را به طور دقیق یاد بگیرند. در حقیقت یادگیری زبان فرانسه به صورت آنلاین، روش مناسبی برای یادگیری این زبان بوده و بازدهی خوبی دارد. از آن جایی که فرانسه زبان اصلی ایالت های زیادی از جمله ایالت کبک در کانادا است و این روزها افراد زیادی در حال مهاجرت به این ایالت هستند، این افراد باید قبل از مهاجرت، زبان فرانسه را به طور کامل یاد بگیرند.

به طور کلی می توان گفت یادگیری زبان فرانسه به صورت آنلاین، کمک زیادی در یادگیری این زبان به افراد می کند. در حال حاضر افراد زیادی در تمام دنیا در حال یادگیری این زبان به صورت آنلاین هستند.

 روش های زیادی برای یادگیری زبان فرانسه به صورت آنلاین وجود دارد و آموزشگاه برتر با تشکیل دوره های کاربردی آنلاین زبان فرانسه، این زبان را به بهترین شکل به افراد آموزش می دهد. افراد می توانند در کلاس های آنلاین بدون هیچ محدودیتی گرامر زبان فرانسه  را یاد بگیرند و با توجه به این که  اسامی در زبان فرانسه به صورت مذکر و مونث و خنثی هستند، افراد در کلاس های آنلاین با تمرکز و دقت بیشتری این مطالب را یاد می گیرند. یادگیری زبان فرانسه به طور آنلاین به افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند، کمک بزرگی می کند. با توجه به این که دانشگاه های کشور فرانسه، از بهترین دانشگاه های جهان محسوب می شوند، افراد زیادی برای این که بتوانند وارد دانشگاه های این کشور شوند، در حال یادگیری زبان فرانسه به صورت آنلاین هستند.

کلاس های آنلاین زبان فرانسه از نظر بار اطلاعاتی هیچ تفاوتی با کلاس های حضوری ندارند و حتی می توان گفت بازدهی افراد برای یادگیری در کلاس های آنلاین بیشتر از کلاس های حضوری است.

آموزش آنلاین زبان ایتالیایی

با توجه به این که کشور ایتالیا دانشگاه های خوبی برای ادامه تحصیل دارد، بسیاری از افراد به قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های این کشور، در حال یادگیری زبان ایتالیایی هستند.

یادگیری زبان ایتالیایی به صورت آنلاین روش مناسبی برای یادگیری این زبان بوده و افرادی که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند، می توانند با ثبت نام در کلاس های آنلاین زبان ایتالیایی این زبان را خیلی دقیق یاد بگیرند. در سال های اخیر افراد زیادی به خاطر ادامه تحصیل در دانشگاه های ایتالیا، به ویژه در رشته های هنری و معماری به این کشور مهاجرت می کنند. یادگیری زبان ایتالیایی به صورت آنلاین قبل از مهاجرت به این کشور کمک بزرگی برای افراد است.

آموزشگاه برتر با برگزاری کلاس های ایتالیایی به صورت آنلاین، این فرصت را در اختیار افراد قرار می دهد تا در بهترین زمان و به بهترین شکل زبان ایتالیایی را یاد بگیرند. افرادی که به یادگیری زبان ایتالیایی علاقه دارند، این امکان را دارند که با ثبت نام در کلاس های آنلاین زبان ایتالیایی بعد از مدتی این زبان را یاد گرفته و به این زبان حرف بزنند.

یکی از بهترین روش هایی که در کلاس های آنلاین برای یادگیری زبان ایتالیایی وجود دارد، یادگیری لغات و اصطلاحات پرکاربرد این زبان است. زبان آموزان در هر جلسه از کلاس های آنلاین، با یادگیری لغات جدید می توانند دامنه لغات خود را گسترش داده و در نتیجه بعد از مدتی به مکالمه این زبان مسلط شوند.  

 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()