دوره خیاطی پیشرفته همراه آموزش تعمیر چرخ خیاطی
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

دوره خیاطی پیشرفته همراه آموزش تعمیر چرخ خیاطی
این دوره در حالی برگزار می شود که افرادی که می خواهند خلاقیت خود را با مفاهیم اساسی مدل سازی (برش دامن و بسته بندی) ، کاربرد اصول اساسی دوخت دستی ، آموزش استفاده از چرخ خیاطی اندازه دوخت ترکیب کنند تهیه شده است.
این دوره برای کسانی که می خواهند یاد بگیرند که چگونه تعمیرات و خیاطی در انواع مختلف مثل دامن کلوش را انجام دهند ، لبه های دستی ، تعمیر دامن ها ، لباس و شلوار را آموزش می دهند. این دوره برای همه مناسب نیست فقط برای کسانی دوره های اولیه خیاطی را گذراندن مناسب هست

در دوره اصلی خیاطی ، با استفاده از چرخ خیاطی که با آن می توانید کیف ، بالش ، جیب ، پرده ، مدرن کردن یک ژاکت قدیمی و ... مفاهیم را یاد بگیرید.

در آموزشگاه ایده های بسیاری برای شروع به خیاطی پیدا خواهید کرد ، اما اگر در یک مجله یا در اینترنت یک پروژه را مشاهده کرده اید که از ساخت آن لذت می برید ، می توانیم آن را با هم ارزیابی کنیم و سعی کنیم این اتفاق بیفتد.

در گارگاه خیاطی تمام تجهیزات و مواد برای انجام پروژه های شما موجود است ، شما انواع پارچه های طرح دار ، بالشتک ، روبان و ... را پیدا خواهید کرد.
دوره آموزش خیاطی پیشرفته

در طول دوره شما قادر خواهید بود از چرخ خیاطی های موجود در کارگاه خیاطی استفاده کنید ، عجله ای در خرید دستگاه نکنید ، ابتدا بهتر است برخی از مفاهیم مربوط به دوخت را داشته باشید تا بهتر ارزیابی کنید که اولین چرخ خیاطی خود را برای دوختن انتخاب کنید
  
اگر برای خرید نیاز به کمک فنی یا پیشنهادات دارید ، می توانید از سارا که همیشه در مدیریت ماشین های خیاطی خود به من کمک کرده اند ، کمک بخواهیم. .


بعد از دوره اصلی خیاطی می توانیم در مورد خیاطی فکر کنیم ، اولین لباس خود را برای پوشیدن ، یک ژاکت دامن یک و یا یک الگو خیاطی بسازید.

پیراهن زنانه با توجه به اندازه گیری های خود ، مدل کاغذ مورد دوره را تهیه کنید ، در طی دوره یاد خواهید گرفت که چگونه آن را روی پارچه ، برش و سپس مونتاژ کنید.
 
دوره های خیاطی در روزهای یکشنبه و دوشنبه طبق یک تقویم از پیش تعریف شده برگزار می شود ، تمام تاریخ ها را در تقویم دوره ها مشاهده خواهید کرد.
همچنین بخاطر داشته باشید که در مورد تاریخ های دوره های خیاطی آگاهی داشته باشید .


شما با این دوره دیگر نیاز نیست تو هیچ آموزشگاه خیاطی ثبت نام یا در هیچ کلاس خیاطی حضور داشته باشید فقط باید بتونید با آموزش ها یی که ما ارائه میکنیم خود را به یک خیاطی ماهر تبدیل کنید





:: برچسب‌ها: دوره خیاطی پیشرفته همراه آموزش تعمیر چرخ خیاطی , دامن کلوش , الگو خیاطی ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: